Livrarea produselor

Livrarea mărfii, în raza orașului Chișinău și suburbii, se realizează în intervalul de timp:
• luni – vineri: de la 8:00 până la 18:00;
• sâmbăta, duminică – zi liberă;
• zilele libere de sărbători – livrarea nu se efectuează.
Livrarea se efectuiază în timp de maxim 1-2 zile lucrătoare în Chișinău și suburbii, iar prin regiuni se v-a specifica în urma convorbirii cu operatorii.

Produsele comandate prin intermediul magazinului online sau fizic sunt livrate numai pe teritoriul Republicii Moldova. Pentru livrări în afara țării vă rugăm să luați legatura cu consultanții nostri la unul din numerele de telefoane afișate.

COSTUL LIVRARII:

Mun. Chișinău:
Comenzi mai mari de 1000 MDL – LIVRAREA ESTE GRATUITĂ.
Comenzile mai mici de 1000 MDL se taxeaza la preț de 80 lei.

Suburbii ai mun. Chișinău:
Comenzi mai mari de 1500 MDL – LIVRAREA ESTE GRATUITĂ.
Comenzi mai mici de 1500 MDL se taxeaza cu 150 lei.

Pentru livrarea pe întreg teritoriul al Republicii Moldova, sunt diverse opțiuni. Astfel, pentru a o alege pe cea mai bună, operatorul nostru vă v-a contacta la numărul indicat în comandă ca să vă specifice toate posibilitățile.
Magazinul Topflor își rezervă dreptul de a nu presta serviciul de livrare a mărfii, în anumite cazuri, despre care cumpărătorul v-a fi informat
Comenzile percepute înafara programului de lucru, operatorul magazinului online v-a lua legătura cu Dumnevoastră a doua zi lucrătoare.

Recepționarea comenzii:

Livrarea se consideră efectuată cu succes în momentul semnării a documentului de transport a coletului, furnizat de către curier.
Cumpărătorul este obligat să verifice corespunderea datelor și cantitatii conform comenzii, în caz de corespundere, sa semneze actele de primire-predare şi să achite contravaloarea comenzii, precum și prețul livrării, dacă achitarea n-a avut loc anterior.

Termeni și condiții de transport:

• Transportul este asigurat până la zonele în care mașinile pot staționa în condiții de siguranță.
• Transportul produselor de la mașină până la locuința cumpărătorului nu este obligația conducătorului auto.
• Clientul trebuie să se asigure că are cu cine să descarce și să transporte marfa în depozit/curte/casă/apartament etc.
• În cazul când cumpărătorul nu v-a fi prezent la locul livrării, sau adresa indicată de către cumpărător va fi greșită, nu răspunde la telefon sau este indisponibil, etc – se v-a efectua livrarea repetată, cu achitare suplimentară și nu mai intră în categoria gratuit.
• Nu ne asumăm răspunderea pentru întârziere în livrarea mărfurilor cauzate de forța majoră (inundații, căi de acces înzăpezite, impracticabile, etc). În acest caz, transportul se v-a reprograma în funcție de posibilitățile de transport în comun acord cu cumpărătorul.

Atenție! În cazul în care livrarea a fost efectuată, dar consumatorul refuză să primească marfa, care este în stare bună și corespundе specificațiilor tehnice menționate în comandă, costul livrării indicat în factură trebuie să fie achitat de consumator (cumpărător) – în orice caz, iar în cazul în care comanda era cu titlul gratuit se va taxa conform tarifelor stipulat pentru regiune.

Metode de achitare:

Cumpărăturile în magazinul online sau fizic TopFloor pot fi achitate prin plata în numerar/card bancar, prin ordin de plată sau online.
Achitare în numerar si cu cardul bancar:
Plata în numerar sau cu cardul poate fi efectuată doar pentru comenzile ce nu necesită personalizare. Plata se realizează în moneda națională.
Achitare prin transfer:
Plata fără numerar se realizează în modul următor: după perfectarea comenzii, managerul v-a expedia pe adresa Dvs electronică un cont-factură, pe care-l puteți achita la filială oricărei băncii sau din contul bancar al companiei Dvs. Pentru persoanele juridice, pachetul de documente necesar este prezentat odată cu produsul. Livrarea se face numai după achitarea integrală a comenzii.

Pentru orice informație suplimentară, apelați la numărul de telefon: 060229929.